xy

xy

poniedziałek, 17 lipca 2017

MEDIALNE OGŁUPIANIE - CZYLI JAK URZNĄĆ KLIENTA BEZ OTWIERANIA FLASZKI


 
   Zawsze, gdy nie wiem, od czego zacząć zaczynam od początku i tym razem też tak będzie. Historia ogłupiania medialnego nie jest zbyt skompilowana, powstało ono jeszcze przed powstaniem mediów. Powstanie i rozwój mediów pomogło mu się rozwinąć natomiast rozwój ogłupiania przyczynia się do dalszego rozwoju mediów. Pisząc o mediach mam na myśli : prasę w szeroko pojętym znaczeniu, tv i radio oraz internet. Od momentu zlikwidowania magli trudno o zdobycie rzetelnych i pewnych informacji. Przypomina mi się historia gościa, który kupił prasę  z zamiarem uzyskania informacji o wyniku meczu Legia v Ruch rozegranego poprzedniego dnia. Otóż kupił trzy gazety: GW, GPC i Przegląd Sportowy, ze zdumieniem przeczytał; Legia wygrała 2:0 (GW) , Ruch wygrał  1:0 (GPC), mecz się nie odbył ze względu na opady śniegu (PS). Przetarwszy oczy zadzwonił do Instytutu Meteorologii z zapytaniem jakaż to była pogoda dnia poprzedniego, odpowiedz brzmiała- bezchmurne niebo, temp. 25° C. To 
oczywiście żart, ale gdyby nie tv czy prasa skąd dowidzielibyśmy się, że :








                                          Jeszcze  coś z telewizji  !                                                                                    

                                                                                        




   








      Wakacyjny, rozluźniający wpis. Następny będzie dotyczył również  mediów, ale na poważnie; powiedziałbym, nawet bardzo poważnie. 
                                                                                         buteobuteo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz